lördag 24 januari 2009

Mustangen..var e du..?


Min käre Mustang.. som e min bäste vän.. blev lite sur igår när ja lekte lite me de satans Rabbisarna som jag inte hann me!! Va såå hungrig, men men .. de blev mossa som vanligt tills kvällsmiddag.. Undrar om min käre Mustang kommer ikväll.. bara drog liksom på kvällen.. vet inte vad de va.. Måste kanske kolla om Mustangen kanske e av det kvinnliga könet.. för då kanske ja förstår.. har inte ens tänkt den tanken förr.. Hmmm.. får fundera lite ikväll på det..

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

stella sweden sa...

..universe de växer mossa på kallas de för U jaga rabbisar! Miiina små darlingar so bor i garderoben låter du vara! Johoooda!


(en musse e aldrig fel om rabbisarna får sitta me coola sunglasses u flladdrande öron!)

stella sweden sa...

...som skulle de va! ibland BUUUSAR de små U hindrar mig från U hitta M!